Supervize

Můj supervizní styl

Můj supervizní styl vychází z mé zkušenosti s humanitně orientovaným psychoterapeutickým směrem (daseinsanalýzou) a ze mé profesní zkušenosti z oblasti školství. Poskytuji především supervizní podporu zaměřenou na dlouhodobější cíle, hodnoty a celostní rozvoj supervidovaného. Mám tedy blízko k supervizi orientované na dlouhodobý rozvoj, na zkvalitňování profesního působení, na hledání kongruence osobního života s profesním a znovuobjevování a prožívání smysluplnosti vlastní práce. Méně se pak věnuji krátkodobé supervizi zaměřené rychlý výsledek.

Svůj supervizní styl bych popsal jako otevřený, nedirektivní. Podporuji tedy supervidovaného v objevování jeho vhledů a náhledů a rozpoznávání různých perspektiv. Zásadně se nestavím do role odborníka, i když se nezříkám sdílení své profesní zkušenosti.

Hi, I’m

Věnuje se provázení lidí v jejich seberozvoji prostřednictvím daseinsanalyticky vedeného rozhovoru a supervizí (především) v oblasti školství. V akademickém prostoru se zabývá didaktikou (pedagogiky, společenských věd a filosofie) a filosofií výchovy. Zajímá jej též filosofická reflexe psychoterapie.